Google Ads oglašavanje

Lakše i brže prikažite svoju ponudu na rezultatima pretrage Google Ads - gdje oglas vide točno oni korisnici koji su važni za vaše poslovanje.

Digitalni marketingNajjednostavniji način da vam netko pošalje upit preko web stranice ili kupi neki proizvod na web shopu je da ta osoba u svojim pretragama nađe na vašim stranicama ili trgovini točno to što traži.

Kako nekom tko traži vaše usluge ili proizvode prikazati vašu ponudu? Ako je vaša stranica ili web shop među prvima u rezultatima pretraživanja najvećih tražilica (a u prvom redu Google tražilice koju koristi skoro 97% korisnika u Hrvatskoj) onda je lako i možete očekivati značajan broj klikova, ovisno o traženoj riječi ili pojmu. S druge strane, ako niste u prvih nekoliko rezultata i morate konkurirati s desecima ili stotinama drugih tvrtki koje nude slične proizvode ili usluge teško je očekivati ikakav promet na stranici. Zašto? Zapravo vrlo jednostavno - većina ljudi u rezultatima pretrage ne gleda dalje od prvih 10 rezultata, odnosno od prve stranice. Više od pola njih ne klika dalje od prva tri rezultata. Biti prvi u rezultatima pretrage Google, Bing i drugih tražilica ravno je dobitku na lutriji, a ako tamo niste preostaje borba.

Da bi skratili proces dolaska na prvu stranicu pretrage za određene pojmove ili ključne riječi na raspolaganju imate Google Ads platformu i naše stručne usluge koje uključuju registraciju i izradu nove kampanje (ili novih kampanja), kreiranja oglasa, analize ključnih riječi, praćenje uspjeha i korekcije oglasa sukladno performansama. Google Ads račun pratimo redovito, analiziramo uspješnost i radimo korekcije kako bi dobili najviše za uložen novac.

Kako radi Google Ads?

Pojednostavljeno, Google kroz svoje oglase (Ads) pruža mogućnost prikaza vaše stranice na određenoj poziciji u rezultatima pretrage ili u oglasima na drugim stranicama i portalima, koje inače ne bi ostvarili. S plaćenim Google oglašavanjem oglas koji promovira vašu stranicu se može pojaviti na prvoj stranici rezultata pretrage, iznad ili ispod prvih 10 rezultata, garantirajući vam određeni broj klikova koji možete ograničiti gornjom granicom dnevnog budžeta koliko želite potrošiti.

Procedura oglašavanja na tražilici Google je sljedeća:

  1. Identificiranje sadržaja koji želite promovirati (usluga, proizvoda, smještaja,...)
  2. Analiza ciljane publike - lokacija, jezik, određena demografska i druga svojstva
  3. Analiza i identificiranje ključnih riječi i pojmova koji se koriste u pretraživanju vezanim za promoviranje vaših sadržaja
  4. Kreiranje nove kampanje ili više kampanja za oglašavanje proizvoda ili usluga, definiranje parametara publike, definiranje dnevnog limita potrošnje, definiranje trajanja i vremena prikaza
  5. Izrada dva ili više oglasa za svaku kampanju koji će prezentirati, u ograničenom broju znakova naslova i opisa, posjetiteljima što nudite i zašto bi trebali kliknuti na vaš oglas
  6. Definiranje ključnih riječi i pojmova, uz naglasak na konfiguraciju i način podudaranja s pojmom koju korisnici pretražuju i na maksimalnu cijenu klika za ključne riječi
  7. spremanje kampanje i aktivacija oglasa
  8. praćenje rezultata, korekcije budžeta klikova ključnih riječi, analiza uspješnosti oglasa i kreiranje novih oglasa koji će zamijeniti manje uspješne

Sve Vam zvuči komplicirano? Prepustite Google oglašavanje nama!

Pružamo usluge Google oglašavanja preko 10 godina za veći broj klijenata, od kojih su neki isto toliko godina s nama. Za učinkovitu, brzu i transparentnu Google Ads kampanju javite nam se OVDJE.

Categories: usluge, digitalni marketing

Tags: google oglasi, google oglašavanje, google ads, oglašavanje na googleu, google adwords