10 najdražih brendova u Hrvatskoj na FB-u

Istražili smo koje stranice su Hrvatima najviše zapele za oko na Facebooku, u kategoriji popularnih brendova.

Broj Facebook korisnika raste iz dana u dan. Trenutno je više od 1,6 milijardi aktivnih korisnika koji barem jednom tjedno provode na ovoj zasigurno najpopularnijoj društvenoj mreži. Što se tiče Hrvata, broj aktivnih korisnika je nešto niži i iznosi otprilike 1,6 milijuna korisnika.

Donosimo vam popis od 10 stranica koje broje najviše followera.

1. MBuy - Monika Posredovanje - 1.038.085 followera

MBuy – Monika Posredovanje je prvi i najveći online posrednik. Putem njih se može naručiti sve vidljivo na njihovim ili stranim stranicama, a naručuje se direktno od dobavljača. Uz narudžbu vam se automatski i generira cijena s obzirom na područje s kojeg naručujete, Hrvatska, BIH ili Srbija.

2. Šaptač cipelama – 504.736 followera

Šaptač cipelama je webshop namijenjen svim ljubiteljima svijeta mode. Na njihovim stranicama možete pronaći razne artikle od samih cipela, sandala pa sve do modnih dodataka i odjeće za vaše klince i klinceze.

3. Njuškalo – 382.174 followera

Njuškalo je svima poznati oglasnik koji je u vrlo kratkom vremenu zamijenio kultni Plavi oglasnik i već godinama sjedi na tronu prvog oglasnika. Svi smo barem jedan puta nešto kupili putem Njuškala i pretraživali kroz veliki broj kategorija koje se svako malo nadopunjavaju. Sada je idealno vrijeme da posjetite Njuškalo i rezervirate svoj smještaj na obali.

4. Bipa – 378.092 followera

5. dm drogerie markt Hrvatska - 371.732 followera

Bipa i DM vrlo su slične trgovine koje prodaju pretežno kozmetiku i proizvode na njegu tijela. Bipa djeluje pod okriljem starije sestre Bille, dok je DM zasebna tvrtka, neovisna o nekom velikom lancu i na hrvatskom je tržištu prisutna više od 20 godina.

6. Samsung Hrvatska - 367.883 followera

O Samsungu zaista ne moramo puno pisati, velika korejska tvrtka koja se bavi proizvodnjom tehnologije i tehnološke opreme opravdano je zauzela mjesto na ovom popisu.

7. Lidl Hrvatska - 330.078 followera

Lidl je na hrvatski teritorij zakoračio prije 10 godina. Iako nam se svima čini da je to bilo prije nekoliko godina, već puno desetljeće ovaj lanac trgovina osvaja naš teritorij. Ono što ih ističe je što su im cijene proizvoda u svim poslovnicama iste. Kao što sami vole napomenuti, da i na otocima su iste cijene.

8. Jana - 322.616 followera

Jana, voda koja nas u zadnje vrijeme uveseljava pozitivnim porukicama na boci, najdraži je proizvod svakog ljubitelja zdravog života. Djeluje pod okriljem Jamnice i u ponudi se osim vode mogu pronaći ledeni čajevi, vode s okusom i Jana vitamin.

9. Ožujsko pivo - 306.891 followera

S obzirom na veliku povezanost Hrvata s pivom, malo nas je začudilo da je Ožujsko pivo tek na 9. mjestu Hrvatima najomiljenijeg brenda. Ožujsko pivo se puni u Zagrebu i to je vjerojatno razlog zašto je jedno od najomiljenijih piva svih Hrvata, jer ipak 25% cijelog stanovništva čine Zagrepčani i oni koji se tako osjećaju.

10. Vipnet - 279.873 followera

Iako je Hrvatski telekom najraširenija mreža u Hrvatskoj, na posljednjem mjestu naše ljestvice smjestio se Vipnet. Iako su krenuli kao samo telefonska kompanija, danas su se proširili i nude svoje usluge na raznim platformama.

Gledajući ovaj popis možemo zaključiti da su Hrvati veliki ljubitelji dobre kupovine. Iako je do prije nekoliko godina skeptičnost prema online kupovini bila vrlo velika, statistika pokazuje da se to lagano mijenja. Postali smo vrlo povjerljivi prema online kupovini i često pribjegavamo tom načinu shoppinga, većinom zbog velikog izbora koji se još uvijek ne mogu pronaći u hrvatskim poslovnicama. Vjerujemo da ste se i vi prepoznali kao jedan od followera ovih „najsviđanijih“.

Foto: FB stranice spomenutih brendova

Autor: Administrator, 03. 06. 2016

Ključne riječi: facebook, brendovi u Hrvatskoj, najposjećenije stranice, društvene mreže